Έλαια Πρώτης Ψυχρής Έκθλιψης-Βιολογικά & Συμβατικά.
Φυσική Πηγή Υγείας! Online παραγγελία εδώ!

Ψυχρή Έκθλιψη & Υγεία

Λάδι πρώτης ψυχρης εκθλιψης: Το μυστικό για ένα 100% Φυσικό και Υγιεινό γεύμα

Το λάδι  που δεν έχει υποστεί επεξεργασία, διατηρεί τα φυσικά  συστατικά του που είναι πολύτιμα για την υγεία του ανθρώπου καθώς έχουν αντιοξειδωτικές και άλλες ευεργετικές ιδιότητες. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί στον απόλυτο βαθμό, μόνο με τη μέθοδο της πρώτης ψυχρής έκθλιψης άθερμης πίεσης).

Τα έλαια πρώτης ψυχρης εκθλιψης (αλλιώς εξαγωγής ή πίεσης) είναι αυτά που παράγονται με φυσικές μεθόδους με απλή συμπίεση χωρίς να χρησιμοποιούνται χημικά και διαλύτες και χωρίς να θερμαίνονται οι σπόροι. Με αυτόν τον τρόπο παράγονται 100% αγνά λάδια ανώτερης ποιότητας.

Οι θερμοκρασίες κατά την επεξεργασία των σπόρων δεν υπερβαίνουν τους 40C  (σε αντίθεση με τα εξευγενισμένα-ραφιναρισμένα λάδια που φτάνουν τος 230C) με αποτέλεσμα να διατηρούνται όλα τα θρεπτικά συστατικά με το φυσικό τους χρώμα και τη γεύση τους.

Τα λάδια ψυχρης εκθλιψης χαρακτηρίζονται ως λάδια υγείας και ομορφιάς, σε αντίθεση με τα εξευγενισμένα λάδια που στη διαδικασία παραγωγής τους χρησιμοποιούνται χημικοί διαλύτες (ό,τι χειρότερο για την υγεία) και υψηλές θερμοκρασίες που καταστρέφουν τις βιταμίνες τους.

Τα λίπη χωρίζονται σε δύο βασικές κατηγόριες: τα ακόρεστα και τα κορεσμένα. Τα ακόρεστα λίπη χωρίζονται στα μονοακόρεστα και στα πολυακόρεστα (τα οποία είναι τα ω3 και τα ω6 λιπαρά). Προσφέρουν ευεργετικές ιδιότητες στην ανθρώπινη υγεία όταν καταναλώνονται με μέτρο και βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης, της κακής χοληστερόλης (LDL) και στην αύξηση της καλής χοληστερόλης (HDL). Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά, ενώ πηγές ω-3 και ω-6 λιπαρών οξέων είναι κυρίως τα φυτικά έλαια και τα ψάρια. Πλούσια φυσική πηγή ω-3 και ω-6 αποτελούν το λινέλαιο και το κολοκυθέλαιο ψυχρής έκθλιψης.

Θρεπτικές Ουσίες των Ελαίων Ψυχρης Έκθλιψης:

Ψευδάργυρος:  Το κολοκυθέλαιο είναι ιδανικό για την προστασία  του προστάτη λόγω των υψηλών ποσοτήτων ψευδαργύρου που περιέχει. 

Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα:  Βρείτε τα πολύτιμα Ω3 λιπαρά στο κολοκυθελαιο και στο λινέλαιο (λάδι από λιναροσπορο) ψυχρής έκθλιψης.

Σελήνιο και Βιταμίνη Ε: Αντιοξειδωτικές ουσίες που θα προστατέψουν τα κύτταρά σας. Το σελήνιο προστατεύει το εσωτερικό του κυττάρου, ενώ η βιταμίνη Ε, την κυτταρική μεμβράνη. Η βιταμίνη Ε έχει προστατευτική δράση, σαν ισχυρό αντιοξειδωτικό. Την βιταμίνη E θα την βρείτε άφθονη στο σησαμέλαιο και ηλιέλαιο ψυχρής έκθλιψης.

Τα πλεονεκτήματα των Ω3:

“Εκτεταμένες έρευνες υποδεικνύουν ότι τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα μειώνουν τις φλεγμονές και βοηθούν στην αποφυγή φλεγμονωδών ασθενειών όπως καρδιακές παθήσεις και αρθρίτιδα. Εκτός από την αποφυγή της φλεγμονής τα ωμέγα 3 είναι επίσης απαραίτητα και για τον εγκέφαλο, επηρεάζοντας την συμπεριφορά και την γνωστική λειτουργία,  και κυρίως κατά την διάρκεια της εμβρυϊκής ανάπτυξης” . Σύμφωνα με το Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Maryland τα ωμέγα 3 μπορούν επίσης:

    • να βελτιώσουν την υγεία των ηλικιωμένων μειώνοντας τον σχηματισμό της πλάκας και των θρόμβων στις αρτηρίες που οδηγούν στον εγκέφαλο.
    • να βελτιώσουν την χοληστερόλη χαμηλώνοντας τα τριγλυκερίδια και ανεβάζοντας τα επίπεδο της HDL (καλή χοληστερίνη). Αυτά τα πλεονεκτήματα προέρχονται κυρίως από το DHA και EPA.
    • να βελτιώσουν την υγεία των αρθρώσεων μειώνοντας την ευαισθησία των αρθρώσεων και την δυσκαμψία που σχετίζονται με την αρθρίτιδα και την οστεοαρθρίτιδα.
    • να βελτιώσουν την υγεία των οστών ανεβάζοντας τα επίπεδα ασβεστίου σε αυτά, ελαττώνοντας την μείωση της οστικής μάζας.
    • να βελτιώσουν την πνευματική υγεία βοηθώντας στην μόνωση των νευρικών κυττάρων στον εγκέφαλο, επιτρέποντας έτσι τα νευρικά κύτταρα να επικοινωνούν το ένα με το άλλο. Άτομα τα οποία έχουν «ανεπάρκεια» σε ωμέγα 3 μπορεί να υποφέρουν από κατάθλιψη, διπολική διαταραχή, σχιζοφρένεια, διατροφικές διαταραχές και ADHD.
    • να βελτιώσουν την υγεία του δέρματος, ανακουφίζοντας συμπτώματα δερματικών διαταραχών όπως της ακμής και της ψωρίασης.
    • να βελτιώσουν την εντερική υγεία μειώνοντας φλεγμονές των εντέρων , και ανακουφίζοντας συμπτώματα της νόσου του Crohn και τη ελκώδης κολίτιδας.
    • να βελτιώσουν την υγεία των πνευμόνων μειώνοντας τις φλεγμονές σε ασθένειες όπως το άσθμα.
    • να βελτιώσουν την γυναικολογική υγεία μειώνοντας τον πόνο που σχετίζεται με το προεμμηνορυσιακό σύνδρομο και την εμμηνόπαυση.

Μάθετε Περισσότερα

Ξέρατε ότι…

* Έχει διαπιστωθεί ότι τα παιδιά τα οποία δεν προσέλαβαν μεγάλες ποσότητες ω-3 λιπαρών οξέων κατά τη διάρκεια της κύησης και του θηλασμού ή στην καθημερινή τους διατροφή εμφανίζουν διαταραχές όρασης, νευρολογικές, συγκέντρωσης, υπερκινητικότητα και δερματικά προβλήματα όπως εκζέματα και δερματίτιδες, και τέλος αλλεργίες και άσθμα.
* Τα ω-3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα σε περιόδους πνευματικής καταπόνησης, όπως οι εξετάσεις ή το διάβασμα, καθώς τροφοδοτούν τον εγκέφαλο, αυξάνουν τη συγκέντρωση και την ψυχοκινητική εξέλιξη, βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και οξύνουν και αντανακλαστικά.